سپس ماشین انتظامی شناسایی قاچاقچی قاچاقچیان

سپس: ماشین انتظامی شناسایی قاچاقچی قاچاقچیان سوخت قاچاق قاچاق کالا استان گیلان کالای قاچاق کارت شناسایی گوشی های قاچاق

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شرح سفر روحانی به نیویورک

    حسن روحانی فردا (یکشنبه) جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، به نیویورک سفر می کند. مدیر جمهوری قرار است در جریان این سفر طی یک صحبت در ش

    شرح سفر روحانی به نیویورک

    شرح سفر روحانی به نیویورک

    عبارات مهم : ایران

    حسن روحانی فردا (یکشنبه) جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، به نیویورک سفر می کند. مدیر جمهوری قرار است در جریان این سفر طی یک صحبت در شرکت ملل، مواضع کشور عزیزمان ایران را درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی تشریح کند. به گفته پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر مدیر جمهور، حسن روحانی صحبت دیگری نیز در اجلاس صلح جهت بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی شرکت ملل خواهد داشت.

    شرح سفر روحانی به نیویورک

    جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در آمریکا از دیگر برنامه های مدیر جمهور در این سفر اعلام شده است هست. همچنین در جریان این سفر مدیر جمهوری علاوه بر گفت وگو با بعضی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی، با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی از جمله امانوئل مکرون مدیر جمهوری فرانسه، دبیرکل شرکت ملل و نیز بعضی روسای شرکت های بین المللی دیدار و گفت وگو خواهد داشت. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته روحانی عصر چهارشنبه ۴ مهرماه نیویورک را به سوی کشور عزیزمان ایران ترک خواهد کرد.

    نخستین سفر حسن روحانی به نیویورک در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ جهت شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی شرکت ملل متحد انجام شد. سفری که با گفت وگوی تلفنی او با باراک اوباما مدیر جمهوری وقت آمریکا در آخرین روز سفرش به آمریکا به هنگام بازگشت در فرودگاه جان اف کندی نیویورک همراه شد. این تماس تلفنی از این جهت که نخستین تماس بعد از قطع روابط پایتخت کشور عزیزمان ایران و واشنگتن بعد از سه دهه به شمار می رفت با تصویر العمل هایی بسیاری روبه رو شد.

    حسن روحانی فردا (یکشنبه) جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، به نیویورک سفر می کند. مدیر جمهوری قرار است در جریان این سفر طی یک صحبت در ش

    همچنین نخستین دور از مذاکرات هسته ای میان کشور عزیزمان ایران و آمریکا در خلال نخستین سفر حسن روحانی و هیات همراهش به نیویورک در حاشیه کنفرانس هر سال مجمع عمومی شرکت ملل انجام شد. این دیدارها و گفت وگوها که میان محمدجواد ظریف و جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا صورت گرفت به نوعی مقدمه ای جهت شروع گفت وگوهای هسته ای مستقیم میان کشور عزیزمان ایران و آمریکا به عنوان دو طرف مهم درگیر در پرونده هسته ای کشور عزیزمان ایران بود. سفر این بار حسن روحانی به نیویورک ولی در فضایی متفاوت از گذشته با توجه به خروج یک طرفه آمریکا از برجام صورت می گیرد. دونالد ترامپ ۱۸ اردیبهشت امسال رسما از برجام خارج شد و فرمان بازگشت تحریم های کشور عزیزمان ایران را در دو مرحله امضا کرد. او همچنین خواستار زیاد کردن فشار بین المللی بر کشور عزیزمان ایران شد، خواسته ای که از سوی اروپایی ها بی جواب ماند. حسن روحانی در چنین شرایطی این بار قرار است در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، شرکت کند و مواضع کشور عزیزمان ایران را تشریح کند.

    حواشی سفر روحانی به نیویورک

    اما آنچه در کنار حضور روحانی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، اهمیت سفر او به نیویورک را زیاد کرده، نشست شورای امنیت به ریاست آمریکا و دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا هست. ریاست شورای امنیت شرکت ملل هر ماه به یکی از پانزده عضو دائم و غیر دائم آن واگذار می شود و این بار آمریکا ریاست شورای امنیت را بعد از انگلیس برعهده دارد. از همین رو از مدت ها قبل «اطمینان از پایبندی کشور عزیزمان ایران به نظم جهانی» برنامه مهم این نشست اعلام شده است بود. هر چند بعد از مدتی از این برنامه عقب نشینی و پیگیری به استفاده از تسلیحات کشتار جمعی را عنوان مهم نشست این دوره اعلام کرد، روز گذشته هم دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا در توییتر خود اعلام کرد که هفته آینده ریاست جلسه شورای امنیت شرکت ملل راجع به کشور عزیزمان ایران را به عهده خواهد داشت. در صورتی که جلسه شورای امنیت راجع به کشور عزیزمان ایران باشد، هرچند که کشور عزیزمان ایران عضو شورای امنیت نیست، ولی نماینده کشور عزیزمان ایران می تواند در چنین جلسه ای حاضر شود.در واقع همین عنوان موجب شده است تا سفر امسال روحانی به آمریکا با حواشی ای در داخل نیز مواجه شود و مخالفان و موافقانی داشته باشد.

    همچنان که سید محمدعلی حسینی، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه اعتقاد است: «طرح مباحث متفاوت راجع به کشورمان در شورای امنیت از سابقه زیادی برخوردار است که معمولا نماینده دائم کشورمان در شرکت ملل یا معاون ایشان پاسخ یا توضیح مقتضی را ارائه داده اند، بنابر این در این نوبت هم می توان از همین شیوه استفاده کرد.» او همچنین اعتقاد است: «نیازی به شرکت در سطوح عالی در نشست شورای امنیت نیست.»

    شرح سفر روحانی به نیویورک

    حضور روحانی در نشست شرکت ملل نیز امسال با مخالفت هایی در داخل مواجه شده است هست. همچنان که روزنامه کیهان چند روز پیش از مدیر جمهوری خواست که جهت شرکت در مجمع عمومی شرکت ملل به نیویورک نرود و از پایتخت کشور عزیزمان ایران «پاسخ کوبنده ای» به دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا بدهد. در برابر موافقان حضور مدیر جمهوری در نشست شرکت ملل، حضور روحانی در شرکت ملل را در جهت منافع ملی توصیف می کنند. غلامحسن کرباسچی، دبیرکل حزب عاملان سازندگی نیز بر این نظر است که کشور عزیزمان ایران باید در شرکت ملل حضور یابد و حرف و استدلال منطقی خود را بیان کند. او در گفت وگو با «ایسنا» گفت که اگر مقامات کشورمان در شرکت ملل حضور نیابند و پاسخ اتهامات علیه کشور عزیزمان ایران را ندهند، کشور دیگری از ما حمایت نمی کند.

    رئیس جمهوری قرار است روز سوم مهر یک روز پیش از نشست شورای امنیت در مجمع عمومی شرکت ملل صحبت کند.

    حسن روحانی فردا (یکشنبه) جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد، به نیویورک سفر می کند. مدیر جمهوری قرار است در جریان این سفر طی یک صحبت در ش

    تکذیب درخواست کشور عزیزمان ایران جهت ملاقات با ترامپ

    یکی دیگر از حواشی سفر امسال حسن روحانی به آمریکا تلاش مقامات آمریکا جهت دیدار مدیر جمهوری با دونالد ترامپ هست. تلاشی که به نظر می رسد از مدت ها قبل با اظهار میل به مدیر جمهوری آمریکا مبنی بر دیدارش با حسن روحانی در حاشیه حضورش در اجلاس شرکت ملل کلید خورده هست. در همین راستا، نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی درخصوص کارها احتمالی ترامپ در نشست آتی مجمع عمومی شرکت ملل علیه کشور عزیزمان ایران این احتمال را داده که مدیر جمهور آمریکا خواستار دیداری با همتای ایرانی خود شود. دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا نیز تاکنون بارها از آمادگی اش جهت مذاکره با روحانی جهت برطرف موارد اختلافی سخن گفته است.

    شرح سفر روحانی به نیویورک

    در همین ارتباط نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده در شرکت ملل در نشست پنج شنبه شورای امنیت در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی و ترامپ در حاشیه مجمع عمومی شرکت ملل متحد دیدار خواهند کرد یا نه، گفت: اگر مدیر جمهوری کشور عزیزمان ایران درخواستی جهت دیدار با مدیر جمهوری آمریکا بدهد، این ترامپ خواهد بود که جهت انجام آن می تواند بررسی کند و تصمیم بگیرد. در پاسخ به این بیانات بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه خبر درخواست کشور عزیزمان ایران جهت ملاقات با ترامپ را خبرسازی رسانه ای با اهداف مشخص عنوان و تاکید کرد: ازسوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هرگز درخواست ملاقاتی با آقای ترامپ مطرح نشده هست. به گزارش «ایرنا» قاسمی افزود: اینگونه بیانات یا خبرسازی ها طراحی رسانه ای – روانی و نعل وارونه زدن های محافل خاصی است که ناشیانه به قلب واقعیات می پردازند؛ این روش ها کاملا جهت ما آشنا شده است است و آرشیو ما مشحون از این دست خبرسازی ها است.

    تکذیب هزینه ۲ میلیون دلاری سفر

    همزمان با این مسائل، هزینه سفر مدیر جمهوری و هیات همراهش به نیویورک نیز به یکی دیگر از حواشی سفر امسال حسن روحانی به آمریکا جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی شرکت ملل متحد تبدیل شده است هست. چند روز پیش احمدامیرآبادی، عضو هیات رئیسه مجلس در توییتی از هزینه حدود دو میلیون دلاری سفر مدیر جمهور و هیات صدنفره همراه او در این سفر خبر داده بود. خبری که بلافاصله ازسوی بهمن حسین پور، معاون تشریفات مدیر جمهور تکذیب شد و گفت: همانطور که قبلا بارها اعلام شده است است ریاست جمهوری در صرفه جویی هزینه های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص ایشان مصر بوده و با جدیت این عنوان را دنبال می کند. معاون تشریفات مدیر جمهور در گفت وگو با «ایسنا» ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در سفر امسال نیز هیات رسمی همراه مدیر جمهور ۶ نفر بوده و همراهان ایشان مشمول بر تیم حفاظت، تشریفات و رسانه ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان مدیر جمهور دولت های نهم و دهم هست. او همچنین از پیگیری های حقوقی درخصوص این بیانات کذب خبر داد.

    دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | نیویورک | نیویورک | آمریکایی | آقای ترامپ | حسن روحانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | دونالد ترامپ


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار