سپس ماشین انتظامی شناسایی قاچاقچی قاچاقچیان

سپس: ماشین انتظامی شناسایی قاچاقچی قاچاقچیان سوخت قاچاق قاچاق کالا استان گیلان کالای قاچاق کارت شناسایی گوشی های قاچاق

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    با توجه به قیمت فروش آپارتمان، محله های الهیه شمالی، فرشته و زعفرانیه به ترتیب با شاخص قیمت ۳.۵، ۳.۵ و ۳ میلیارد تومان جهت هر واحد مسکونی، جزو گران ترین محله ها

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    بازار آپارتمان های لاکچری در تهران+ تصویر

    عبارات مهم : ایران

    با توجه به قیمت فروش آپارتمان، محله های الهیه شمالی، فرشته و زعفرانیه به ترتیب با شاخص قیمت ۳.۵، ۳.۵ و ۳ میلیارد تومان جهت هر واحد مسکونی، جزو گران ترین محله های پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می شوند.

    به گزارش ایسنا، با وجودی که قیمت مسکن در منطقه ۱ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران طی تیرماه امسال ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کم کردن یافته، بازار خرید و فروش آپارتمان لوکس در این منطقه همچنان کساد هست. این عنوان باعث شده است مالکان در فروش واحدها تخفیف بدهند. هم اکنون میانگین تخفیف واحدهای مسکونی لوکس در منطقه ۱ معادل ۱۲.۴ درصد برآورد شده است در حالی که میانگین قیمت تخفیف در مناطق یک تا ۸ و منطقه ۱۳ به حدود ۵ درصد رسیده است.

    شاخص قیمت و متراژ آپارتمان در منطقه ولنجک ۲.۱ میلیارد تومان با میانگین ۱۶۰ متر مربع، دربند شمالی ۱.۵ میلیارد تومان با میانگین ۱۳۰ متر مربع، زعفرانیه ۳ میلیارد تومان با میانگین ۲۰۰ متر مربع، الهیه شمالی ۳.۵ میلیارد تومان با میانگین ۲۱۰ متر مربع، فرشته غربی ۳.۵ میلیارد تومان با میانگین ۲۱۰ متر مربع، آجودانیه ۲.۲ میلیارد تومان با میانگین ۱۷۴ متر مربع و فرمانیه شرقی ۲.۵ میلیارد تومان با میانگین ۱۸۵ متر مربع است.

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    افت ۲ درصدی قیمت مسکن در منطقه ۱ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هنگامی که در کنار شاخص تورم قرار می گیرد نشان می دهد این منطقه با سقوط آزاد قیمت مواجه است و هم اکنون قیمت مسکن در این منطقه افت ۱۱.۹ درصدی را تجربه می کند.

    شاخص قیمت، متراژ و رهن آپارتمان در محله های شمال پایتخت

    با توجه به قیمت فروش آپارتمان، محله های الهیه شمالی، فرشته و زعفرانیه به ترتیب با شاخص قیمت ۳.۵، ۳.۵ و ۳ میلیارد تومان جهت هر واحد مسکونی، جزو گران ترین محله ها

    محله

    شاخص قیمت (تومان)

    شاخص متراژ

    شاخص رهن (تومان)

    ولیعصر ـ امانیه

    ۱.۳ میلیارد

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    ۱۳۸ متر

    ۲۴۰ میلیون

    آجودانیه

    ۲.۲ میلیارد

    با توجه به قیمت فروش آپارتمان، محله های الهیه شمالی، فرشته و زعفرانیه به ترتیب با شاخص قیمت ۳.۵، ۳.۵ و ۳ میلیارد تومان جهت هر واحد مسکونی، جزو گران ترین محله ها

    ۱۷۴ متر

    ۳۱۳ میلیون

    دیباجی جنوبی

    ۱.۱ میلیارد

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    ۱۲۵ متر

    ۲۱۰ میلیون

    اختیاریه

    ۱.۱ میلیارد

    ۱۲۵ متر

    ۲۱۰ میلیون

    اندرزگو

    ۱.۳ میلیارد

    ۱۳۶ متر

    ۳۰۰ میلیون

    ولنجک

    ۲.۱

    ۱۶۰ متر

    ۳۳۳ میلیون

    چیذر

    ۱.۳ میلیارد

    ۱۳۶ متر

    ۳۰۰ میلیون

    دربند شمالی

    ۱.۵ میلیارد

    ۱۳۰ متر

    ۲۶۵ میلیون

    زعفرانیه

    ۳ میلیارد

    ۲۰۰ متر

    ۴۵۰ میلیون

    الهیه شمالی

    ۳.۵ میلیارد

    ۲۱۰ متر

    ۵۰۰ میلیون

    فرشته غربی

    ۳.۵ میلیارد

    ۲۱۰ متر

    ۵۰۰ میلیون

    فرمانیه شرقی

    ۲.۵ میلیارد

    ۱۸۵ متر

    ۴۰۰ میلیون

    حالی که رکود در بخش فروش آپارتمانهای لوکس با توجه به مازاد ۴۹۰ هزار واحد مسکونی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران کماکان ادامه دارد، رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات می گوید: هم اکنون آپارتمانهایی داریم که قیمت آنها متری ۳۰ میلیون تومان هست. حتی آپارتمانهای متری ۴۰ میلیون تومان داریم که همه فروخته شده است هست. بعد در این جامعه پول است ولی درست حرکت داده نمی شود.

    محمدرضا قاسمی بیان می کند: من یکی از طرفداران آپارتمانهای لاکچری و طرفدار پولدارها هستم. به ضرس قاطع هم می گویم و این مساله را فریاد می زنم؛ چون پولدار هنگامی که می آید با سرمایه ای که می آورد، شغل ایجاد می کند. پولداری که ساختمان لاکچری می سازد حداقل ۳۰۰ نوع شغل ایجاد می کند.

    اما در سوی دیگر دبیر علمی طرح جامع مسکن اعتقاد است: هر اقتصادی خواست برمبنای مستغلات رشد کند در نهایت به یک بحران اساسی برخورد کرد و اینکه بگوییم بخش مسکن پیشران اقتصاد است شاید زیاد مناسب نباشد. هرچند ارتباطات پسین و پیشین زیادی با خود دارد ولی چون مسکن یک کالای قابل صدور نیست با اتکا به آن و به زور منابع مالی نمی توان آن را رشد داد تا اقتصاد مسکن راه بیفتد و این یک کار غلط است.

    فردین یزدانی با بیان این آینده نگری که به علت عوض کردن ساختار جمعیتی و نبود مازاد منابع در اقتصاد کلان، جهش قیمت مسکن نخواهیم داشت، می گوید: هیچ اقتصادی در دنیا نمی تواند در میان مدت و بلندمدت بر پایه بخش مسکن رشد کند مگر اینکه دچار بحران های آن چنانی شده است باشد که نمونه آن بحران آمریکا در سال ۲۰۰۸ و یا برزیل ۱۹۹۷ و شرق آسیا ۱۹۹۸ بود.

    آخرین بررسی های میدانی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نشان می دهد پرسشگران منفعل در بنگاه های مسکن به مشتریان آتی عوض کردن ماهیت داده اند. شیفت آرام تقاضا از سمت واحدهای کلید نخورده به سمت واحدهای ۶ تا ۱۰ سال علاوه بر آنکه نشان دهنده اوج رفتن قدرت خرید با چاشنی قناعت بخش مصرفی هست، حاکی از آن است که بازار عرضه می تواند با فاصله زمانی به منابع مالی راکد خود دسترسی پیدا کند و شاید به همین علت است که در زمستان سال قبل تعداد پروانه های ساختمانی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ۳۷ درصد زیاد کردن را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد. این زیاد کردن در حالی رقم خورد که بخش مسکن دارای رشد منفی ۱۷ درصدی بود. لذا رشد پروانه ساختمانی در بافت فرسوده می تواند از سوی سرمایه گذاران آینده نگر انجام شده است باشد.

    از سوی دیگر رشد ۴۹ درصدی تقاضا جهت خرید واحدهای ۱۶ تا ۲۰ سال در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که با کم کردن ۵.۷ درصدی سهم واحدهای کمتر از پنج سال نسبت به تیرماه سال ۱۳۹۵ همراه بود نشان می دهد بازار قدیمی ساز با توجه به شاخصه «مسکن در بضاعت» و تقویت از طریق تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی سهم قابل توجهی از رشد را در فاز پیش رونق به خود تخصیص داده شده است داده هست؛ هرچند هنوز واحدهای مسکونی تا پنج سال ساخت با سهم ۴۶ درصد بیشترین تقاضا را دارد.

    تیرماه امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۶.۲ و ۲.۵ درصد کم کردن یافته که نشان از انجماد بازار در ثلث فصل جابه جایی هست. با این حال ریز نوسانات حاکی از آن است که مقاومت مالکان منزل های نوساز جهت ارائه ی تخفیف باعث شیفت آرام طرف تقاضا از سمت نوسازها به سوی قدیمی سازها بوده هست. هم اکنون ۳۶.۶ درصد معاملات مربوط به منزل های ۱۱ سال ساخت به اوج است که نسبت به تیرماه سال قبل ۴.۳ درصد رشد نشان می دهد. همچنین فروش واحدهای بیش از ۲۰ سال در ماه چهارم امسال نسبت به وقت مشابه سال ۱۳۹۵ معادل ۲۰ درصد بالاتر بوده است.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران

    تصویر + بازار آپارتمان‌های لاکچری در تهران


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار